سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق چیست
 
قالب وبلاگ

شب سیاه ، همانسان که مرگ هست
 
قلب امید در بدرومات من شکست
سر گشته و برهنه و بی خانمان ، چو باد
 
آن شب ،‌رمید قلب من ، از سینه و فتاد
زار و علیل و کور
بر روی قطعه سنگ سپیدی که آن طرف
 
در بیکران دور
افتاده بود ،‌ساکت و خاموش ، روی گور
گوری کج و عبوس و تک افتاده و نزار
 
در سایه ی سکوت رزی ، پیر و سوگوار
 
بی تاب و ناتوان و پریشان و بی قرار
 
بر سر زدم ، گریستم ، از دست روزگار
 
گفتم که ای تو را به خدا ،‌سایبان پیر
 
با من بگو ، بگو ! که خفته در این گور مرگبار ؟
 
کز درد تلخ مرگ وی ، این قلب اشکبار
 
خود را در این شب تنها و تار کشت ؟
 
پیر خمیده پشت ؟
جانم به لب رسید ، بگو قبر کیست این ؟
 
یک قطره خون چکید ، به دامانم از درخت
 
چون جرعه ای شراب غم ، از دیدگان مست
 
فریاد بر کشید : که ای مرد تیره بخت
 
بر سنگ سخت گور نوشته است ، هر چه هست
 
بر سنگ سخت گور
 
از بیکران دور
 
با جوهر سرشک
 
دستی نوشته بود
 آرامگاه عشق


[ دوشنبه 90/1/29 ] [ 7:3 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

 

یه اتاقی باشه گرمه گرم..روشنه روشن ..
تو باشی..منم باشم..
کف اتاق سنگ باشه..سنگ سفید..
تو منو بغلم کنی که نترسم..که سردم نشه..که نلرزم..
تو تکیه دادی به دیوار..پاهاتم دراز کردی..
منم اومدم نشستم جلوت..بهت تکیه دادم..
با پاهات محکم منو گرفتی..دو تا دستتم دورم حلقه کردی..
بهت می گم چشماتو می بندی؟
میگی اره بعد چشماتو می بندی ...

بهت می گم برام قصه می گی؟ تو گوشم؟
می گی اره..بعد شروع می کنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن..
یه عالمه قصه طولانی و بلند که هیچ وقت تموم نمی شن..
می دونی؟
می خوام رگ بزنم..رگ خودمو..مچ دست چپمو..یه حرکت سریع..
یه ضربه عمیق..بلدی که؟
ولی تو که نمی دونی می خوام رگمو بزنم..تو چشماتو بستی..نمی بینی..


من تیغو از جیبم در میارم..نمی بینی که..سریع می برم..نمی فهمی..
خون فواره می زنه..رو سنگای سفید..نمی فهمی که..دستم می سوزه ..
لبمو گاز می گیرم که نگم اااخ..که چشماتو باز نکنی..که منو نبینی..که نفهمی..

تو هنوز داری قصه می گی..چه قشنگه..نه؟
من شلوارک پامه..دستمو می ذارم رو زانوم..خون میاد از دستم..میریزه..
رو زانوم..از زانوم میریزه رو سنگا..قشنگه مسیر حرکتش..نه؟
حیف که چشمات بسته است و نمی تونی ببینی..
تو بغلم کردی..می بینی که سرد شدم..محکم تر بغلم میکنی که گرم بشم..
می بینی نا منظم نفس می کشم..تو دلت میگی آخی دوباره نفسش گرفت..
می بینی هر چی محکم تر بغلم می کنی سرد تر میشم..
می بینی دیگه نفس نمی کشم..
چشماتو باز میکنی می بینی من مردم..
می دونی؟
من می ترسیدم خودمو بکشم..
از سرد شدن ..از تنهایی مردن..
از خون دیدن..میترسیدم..
وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم..
مردن خوب بود..ارومه اروم...
گریه نکن دیگه..من که دیگه نیستم..
که وقتی اشکتو میبینم چشماتو بوس کنم..
بگم خوشگل شدیاااا..
که همون جوری وسط گریه هات بخندی..

گریه نکن دیگه خب؟ دلم می شکنه


[ دوشنبه 90/1/29 ] [ 6:51 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

 

من از یک شکست عاشقانه می آیم،بگذار همه برای این اعتراف تلخ سر زنشم کنند.شکست نه برای پنهان کردن است نه بهانه پنهان شدن.می گویند از صبح بنویس،از آفتاب ومن چگونه از خورشید بنویسم وقتی تمام وقت، باران پنجره چشمانم را شسته است.همه دلشان نقش های مثبت می خواهد وآدمهای خوشحال ،اما من گمان می کنم این خیلی خوب است که نمی توانم ادای آدمهای خوشبخت را در بیاورم . بی ستاره ام و زرد با طعم معطر پاییز،که حضورش تنها معجزه ی لحظه های تنهایی من است.

قیمت وفا شاید گران تر از آن بود که بهانه ی دوست داشتنی زندگیم از عهده ی داشتنش بر آید.

سقف اعتماد تعمیری ست ،مدام چکه می کند،آغوش ترانه ها همچنان از عطر تن او باید پر باشد خالی ست،نمی توانم باورش کنم نه رفتنش ونه ماندنش را.

مهم نیست تمام سرزنش ها را می پذیرم به بهانه ی تولد حقایق غم انگیزی که درد رابه درد را به درد می آورد و آتش را می سوزاند .

این دل دیوانه همیشه یک پادشاه مغرور حقیقی داشته است،اگر ترانه ها ثمره تخیل بود به جنون نمی رسید ، اعتراضی نیست کسی که به او نمی رسد به جنون رسیده از او راضی ست. خلاصه غم سنگینی ست اگر سر نخوانستن دلی دعوا باشد.اما همیشه حق با برنده ها نیست،می شود در عین بازنده بودن سر بلند بود و او را از کوچه های دنیا گدایی کرد.

قرار بود حقیقت را بگویم سخت ست،بی علاج ست،دانستنش آدم را کم کم می کشد،گریه ی شبانه می آورد،اما همین است خبر کاملا ناگوار و واقعی ست

اون یکی رو جز من داشت.

سکوت می کنم تا به خاک سپردن آخرین خاکسترهای ارزوی بر باد رفته

[ دوشنبه 90/1/29 ] [ 6:49 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

 

نام فارسی : گاو , نام عربی : ثور , نام لاتین : Taurus , نام انگلیسی : Bull , اختر : زهره - ونوس – ناهید , عنصر وجودی : خاک , فلز وجودی : مس , سنگ وجودی : زمرد , سنگ قدرت : کوارتز سرخ , گل : رز صورتی - بنفشه , رنگ : قهوه ای , شعار : من دارم , نقطه مثبت : متقادل بودن , نقطه منفی : کله شق بودن , شماره شانس : 4 و 6 , انگیزه : میراثی پایا به جای گذاشتن , هدف : تملیک و ایجاد

برج خاکی ثور دومین نشانه در طالع بینی است و از سیاره جذاب ودوست داشتنی ونوس فرمان می برد. متولد این برج صبور ، واقع بین ، استوار و وفادار است که زندگی مادی راحت ، غذای خوب و گفتگوهای لذت بخش را می پسندد.
به پول علاقه زیادی دارد ولی ریسکهای مالی با روحیه محافظه کار وی سازگاری ندارد حسابهای پس انداز قدیمی و پرمایه نظرش را بیش از سهام جلب می کند. او یک مقتصد زاده شده و ندرتاً چیزی با قیمت بالا می خرد او به کیفیت بیش از کمیت بها می دهد و ترجیح می دهد پول زیادی را برای خرید یک یا دو کالای مرغوب و بادوام بپردازد .
او از حرکت بر روی مسیری ملایم لذت می برد و از عجله می پرهیزد . در مقابل تغییرات مقاومت کرده و در مشاغلی موفق است که پیشرفت همیشگی او را تضمین می کند از آنجا که به امنیت مالی اهمیت زیادی می دهد از دریافت حقوق کم ناراضی می شود. علیرغم تقاضای دریافت حقوق هنگفت ویژگیهای مثبتی همچون آرامش و سازه گاری شغلی بطور کلی برایش مهم تر است . به دلیل نفوذ سیاره ونوس بر متولد این برج ، او در جذب شریک متمول ـ که خواسته قلبی اوست ـ به هیچ مشکلی بر نمی خورد ( اگر او همان شخص مورد نظرش باشد ) و براحتی با کسی ازدواج می کند که تنها مزیتش حساب بانکی پرمایه است .
البته برای او پول نمی تواند جای عشق را بگیرد و ثبات مالی نیز به تنهایی آرامش ذهنی او را فراهم نمی کند، او پول و عشق را با هم می خواهد .
متولد بلند نظر این ماه در کمک های عاطفی لذت زیادی می بیند . مردم او را ستایش می کنند ! اگر امنیت عاطفی اش تهدید شود ، حس مالکیت طبیعی اش به حسادت تبدیل می شود، اما باید بداند که حسادت فقط به خودش آسیب می‏رساند. او باید بداند که همه چیز را نمی توان با پول خرید و آنچه خریدنی نیست ـ مثل توجه به دیگران وانعطاف پذیری ـ بسیار با ارزش تر است

زن متولد اردیبهشت
تا به حال به یک جلسه زنانه سرزده ‏اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است او احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد .
می پرسید از کجا می دانم ؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی ها ، صاحب تجمل و تأمین کننده آذوقه بدانیم ، زن متولد ثور را پیش رو داریم . زنان متولد این برج به راستی خانه دار هستند . آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند . ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است . هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک ، آنها را دچار دلشوره می کند .
گاهی دختر متولد این برج ، مثل میوه درخت بلوط که بر بلندترین درخت های بلوط رشد می کند و هما نجا می ماند ، تا قبل از ازدواج با والدینش زندگی می کند . این را به حساب تنبلی یا نداشتن قدرت تخیل نگذارید، او فقط به خانواده دلبسته است و نمی خواهد از آنها دور شود .
از نظر او هر چیز ملموسی ، فوق العاده است . این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) کاملاً محسوس است . یک زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یک کشاورز است . روی زمین کشاورزی می کند و روزهای زندگی اش را در هماهنگی کامل با طبیعت سپری می کند . زن متولد این برج لوند نیست چون زندگی را خیلی کوتاهتر از این می پندارد که بخواهد عشوه گری کند و در مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد . او هیچ دلیلی نمی بیند که تا وقتی می تواند برای انجام یک کار ورجه ورجه و شیطنت کند ، بنشیند و فس و فس کند . او می تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد . تخت خواب او همیشه با ملحفه های ابریشمی نرم پوشیده شده و حمام او پر از صابونهای بسیار خوشبو است. وقتی ازدواج می کند ، همسر، منزل ، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می کند تا همسر و مادری کامل باشد . از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد که مثل خود او وفادار باشد .
اینها ویژگیهای مثبت شخصیت او است. اما از نظر ویژگیهای منفی او را دست کم نگیرید چراک ه از این نظر می تواند بر همه نشانه ها به جز عقرب پیشی بگیرد. او از رشک و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید که ببخشد و فراموش کند، چون در سرشت او نیست . او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با کسی که به او بد کرده، هیچ کاری نداشته باشد .و دلیل این خیلی ساده است چون این روش محافظه کارانه برای آن است که در آینده مجدداً‌ از همان ناحیه آسیب نبیند .
همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیکترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود . او سرد و بی روح نیست اما احساساتش را بدرستی بیان نمی کند و فراموش می کند همسرش نیاز دارد که نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر ( درست وقتی که او می خواهد ترکش کند)، ‌به این نکته مهم پی میبرد . اگر موقعیتی پیش آید که او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یک کارت پستال سال نو اکتفا می کند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میکند و می خواهد بداند که چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد. اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می کند ، نیازی نیست که بگویم همین که با تو هستم بیانگر همه چیز است. ولی خوشبختانه قبل از آنکه خیلی دیر شود ، می فهمد که هر سردی کدورت با کمی عشق و احساسات بر طرف می شود .
زن متولد این برج بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی که می توانند خواننده های معروفی شوند.
از آنجا که زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد . او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی کند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد. او می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترک کنند و بالهایشان را باز کنند و پرواز کنند . او از تنبیه بچه ها پرهیز می کند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است که او را یکی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلکی ساخته است


[ شنبه 90/1/20 ] [ 3:25 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

 

 من یاد گرفته ام ...

 

" دوست داشتن دلیل نمی خواهد ... "

 

ولی نمی دانم چرا ...

 

خیلی ها ...

 

و حتی خیلی های دیگر ...

 

می گویند :

 

"  این روز ها ...

 

دوست داشتن

 

دلیل می خواهد ...   "

 

و پشت یک سلام و لبخندی ساده ...

 

دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده ...

 

دنبال  گودالی از تعفن می گردند ...

 

.

 

.

 

.

 

دیشب ...

 

که بغض کرده بودم ...

 

باز هم به خودم قول دادم ...

 

من  "  سلام  "  می گویم ...

 

و "   لبخند  "  می زنم  ...

 

و قسم می خورم ...

 

و می دانم ...

 

عشق  "  همین است ...

 

به همین ساده گی


[ چهارشنبه 90/1/17 ] [ 5:25 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]
<      1   2   3      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد قفل راست کلیک