سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق چیست
 
قالب وبلاگ

سلام
این ترفند از خودمه که دیدم بعضی ها آنتی ویروس ندارن ودنباله یه آنتی ویروس میگردن .
حالا گوش کنین.
چطور می تونید یه ویروس یا یه برنامه شناخته شده رو که میدونید خطرناک است ولی نمی تونید اونو پاک کنید پاک کرد

خوب امروز می خام اینو بگم

روش اول اینه که بتونید پراسس(process) اونو شناسایی و قطعش کنید می گید چطوری خوب این طوری ctrl+alt+delete رو با هم فشار بدین بعدش هم پنجره ظاهر می شه

از تب process اون برنامه رو انتخاب کنید  و end process رو بزنید که این روش در مورد بیشتر ویروس ها کاربرد نداره چون اونا خودشونو مخفی می کنند

روش دیگه که توسط خودم بیان می شه یعنی ایدش از خودمه اینه که بعد از اینی که او ویروس رو شناسایی کردین برین یه برنامه exe انتخاب کنید بعدش گزینه rename رو با راست کلیک کردن انتخاب کنید بعدش هم اسم اون برنامه رو به نام همون ویروسه بزارین خوب بعدش هم یه کپی از اون بگیرینو اونو تو جایی که اون ویروسه است قرار بدین بعدش هم یه پیام می یاد اونو yes بزنید بعدش هم دیگه تمومه اون ویروس پاک شد شما هم م تونید اون فایل باقی مونده رو اگه خواستید پاک کنید



[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 3:33 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

با استفاده از این سرویس رایگان و زیبا می تونین به تمام نقاط جهان حتی ایران به صورت رایگان اس ام اس بفرستین

ظرز کار سایت به این صورت که ابتدا عضو می شین شماره موبایلتون میدین یه اس ام اس حاوی کد فعال سازی براتون می فرسته که شما باید  از طریق این کد اکانت فعال کنین.
منبع : www.iparsian.com
آدر س سایت جهت ثبت نام کلیک کنید



[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 3:29 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

تا حالا حتما براتون پیش اومده که یه جایی رفته باشین که بخواین شماره تلفن اونجا رو داشته باشین اما روتون نشده که از صاحب اونا بپرسین!شما میتونین با این روش شماره تلفن هر جا رو به راحتی بدست بیارین!

برای دونستن شماره اونجا فقط کافی است که شما گوشی تلفن اونجا رو بردارین و شماره زیر رو بگیرید:  ???????????????? بله با این شماره به تلفن گویای اینترنتی بین الملل ایران وصل میشین که به شما شماره تلفنی که شما با اون این شماره رو گرفتین رو میگه!

لازم به ذکراست که شما بعد از اتصال شماره باید(??)ثانیه صبر کنین تا پاسخ مورد نظر را از اپراتور مربوطه دریافت نمائید و همچنین این سیستم در برخی از شهرها فعال نمی باشد و این ترفند بر روی تلفنهایی که این سیستم توسط مخابرات در اون شهر فعال نشده است عملی نمی باشد!اما بر روی حدود ??? از مخابرات های شهرهای مختلف کشور فعال می باشد و به طور کامل قابل استفاده برای تمامی مشترکین این شهرها می باشد!



[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 3:17 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]

بی شک وقتی قصد خرید یک تلفن همراه را داشته باشید ، یکی از مواردی که نگران آن هستید اطمینان از صحت عملکرد تلفن و قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن است و سعی می کنید امکانات مختلف آن را از قبیل دوربین و اسپیکر آن را تست کنید .

اما هیچگاه نخواهید توانست یک تست کامل را در همان لحظه از گوشی انجام دهید .

اما اینبار قصد معرفی ترفندی مخفی را در گوشیهای سونی اریسکون داریم که با استفاده از آن قادرید تا یک تست کامل از گوشی خود و اطمینان از صحت عملکرد قطعات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری ، از قبیل : دوربین ، صفحه نمایش ، لرزاننده (ویبره) ، فلاش ، اسپیکر ، میکروفون ، صفحه کلید ، LED های گوشی ، رادیو و … به عمل آورید .

همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا از نو یا دست دو بودن تلفن همراه و همچنین اصلی یا تقلبی بودن تلفن همراه اطلاع یابید !

ابتدا در صفحه اصلی گوشی به ترتیب کلیدهای راست * چپ چپ * چپ * را فشار دهید .
توضیح : (منظور از راست و چپ کلیدهای جهت دار موجود در صفحه کلید است که معمولا از آن جهت جا به جایی در منوها استفاده می کنید . همچنین منظور از * کلید ستاره که در گوشه پایین در سمت چب صفحه کلید قرار دارد می باشد )

در این صورت وارد یک بخش مخفی با نام Service خواهید شد .
این بخش شامل گزینه های زیر است :
Service Info
Service Settings
Service Test
Text Labels
که به شرح هر کدام می پردازیم .

Service Info : در این بخش می توانید اطلاعات کاملی از قبیل مدل گوشی ، مدل LCD ، نوع دوربین ، انواع قفلهای موجود بر روی گوشی ، شماره IMEI و اطلاعات دیگری را مشاهده کنید .
شایان ذکر است جهت اطمینان از اصل بودن گوشی می بایست شماره IMEI نمایش داده شده در این بخش با شماره IMEI پشت کارتن تلفن همراه یکی باشد .

در بخش Service Settings ، می توانید قابلیت شارژ گوشی هنگام اتصال گوشی از طریق کابل USB به کامپیوتر را در گوشی هایی که این قابلیت را دارند ، فعال یا غیر فعال کنید .

در بخش Service Test می توانید تمامی قسمتهای گوشی را از قبیل صفحه نمایش ، دوربین ، فلاش ، حافظه جانبی ، رادیو ، ویبره (لرزاننده) ، میکروفون ، اسپیکر ، صفحه کلید و LED های گوشی را تست کنید و از صحت عملکرد آن مطمئن شوید .
همچنین در این بخش می توانید مدت زمانی که تا کنون با گوشی مکالمه شده است را مشاهده کنید ، در صورتی که در این بخش زمانی را مشاهده کردید ، یعنی اینکه تا گوشی مورد نظر قبلا مورد استفاده قرار گرفته است و دست دوم می باشد (لازم به ذکر است که مدت زمان کلی مکالمه قابل حذف نیز می باشد اما معمولا فردی آن را پاک نمی کند)

در بخش Text Labels نیز می توانید کلیه جملات و کلماتی که در گوشی به کار رفته است را مشاهده کنید که کاربرد چندانی ندارد


[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 2:54 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]


قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و … .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@iparsian.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.


[ دوشنبه 89/9/1 ] [ 2:50 عصر ] [ آیسان ] [ نظر ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد قفل راست کلیک